Dosarele Dresden in limba romana

ro-nori-de-furtuna-jim-butcher-storm-frontM-am hotarat sa scriu aceasta postare din primul moment in care, dupa ce am primit informatia si am dat click pe un link primit de la Fennris, caruia vreau sa-i multumesc pentru pont, am descoperit pagina celor de la FinalChapter. Si asta pentru ca cred in capacitatea unei oferte diversificate de a forma incet, incet o piata serioasa pentru lectura in general si pentru genul pe care-l promovez in special. Sau macar sper acest lucru. Asa ca ma vad obligat sa promovez orice jucator nou care apare pe piata, mai ales unul care se lanseaza cu o promisiune remarcabila. Si ma refer la Nori de Furtuna, primul roman din seria Dosarele Dresden de Jim Butcher una dintre cele mai apreciate serii urban/paranormal fantasy al carei cel de-al cincisprezecelea volum, Skin Game a fost anul acesta nominalizat la premiul Hugo. Sincer nu m-am simtit asa de incantat de cand am vazut in librarii primul volum fantasy de la Paladin sau de la editura Trei.

Chiar daca nu sunt familiarizat cu Dosarele Dresden decat prin intermediul serialului cu acelasi nume, care din pacate a fost oprit dupa prima serie, a fost indeajuns sa-l plac pe Harry Dresden, vrajitorul din Chicago, un fel de detectiv particular pentru cazuri ce implica supranaturalul. Cochetam de mult cu romanele seriei, dar am fost de fiecare data descurajat de marimea ei (17 volume preconizate). Acum ca acestea vor aparea in limba romana, nu mai am nici o scuza! Si se pare ca cei de la FinalChapter au cumparat drepturile pentru intreaga serie si ca cel de-al doilea volum al seriei, Fool Moon este deja la tradus. Nu-mi ramane altceva de spus decat felicitari FinalChapter, succes si la cat mai multe volume!

Dezideriu Szabo
Acest articol a fost publicat în Stiri fantasy și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

30 de răspunsuri la Dosarele Dresden in limba romana

  1. haggard zice:

    si mie mi-a placut serialul.pacat ca a fost intrerupt.astept si eu aceste vol in romania.sper sa prinda si sa le publice pe toate.

    Apreciază

  2. george frigura zice:

    Nu pot decat sa urez viata lunga celor de la FinalChapter si sa ii asigur ca au un client in persoana mea pentru colectia de sf/fantasy!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Fennris zice:

    Cu siguranta eu voi cumpara primul volum sa vad despre ce este vorba, mai ales ca este destul de laudata afara si le urez celor de la FinalChapter sa le mearga bine si sa mai scoata si alte serii sf/fantasy cu care sa ne delecteze 😀

    Apreciază

  4. adealin zice:

    Am citit primul volum, pe calculator, vreau insa sa iau un ebook reader, rog autorul articolului sa imi spuna daca citeste carti pe un reader si daca da, ce fel de reader? Multumesc

    Apreciază

  5. vladt zice:

    Am comandat cartea direct de pe site-ul editurii insa nu am primit vreun semn de la ei ca as primi cartea la un moment dat. Macar de as fi primit vreun mail cu confirmarea comenzii…
    Foarte ciudat!

    Apreciază

  6. vladt zice:

    Multumesc! Intre timp le-am lasat un mesaj si pe facebook. Am observat ca au mai multa activitate acolo 😐

    Apreciază

  7. Reprezint FinalChaper.RO. Din cauza Gaudeamus-ului am avut o intarziere iar magazinul nostru nu functioneaza inca foarte bine – nu trimite automat emailurile de confirmare pentru comenzi. Saptamana asta expediem toate cartile comandate. Ne cerem scuze pentru neplaceri!

    Apreciază

  8. vladt zice:

    Va multumim pentru feedback! Dragut din partea dvs. sa ne raspundeti si pe blog.

    Asteptam cu interes urmatoarele parti ale seriei. Mult succes!!

    Apreciază

    • orizontverde zice:

      hahahahahahaha. Si eu care am citit The Republic of Theaves in engleza… Cum am putut sa nu am rabdare fata de Rao?

      Apreciază

    • Altul zice:

      :)))). Apropo, e ceva de capul seriei „Tronul de clestar”?

      Apreciază

      • orizontverde zice:

        Sincer nu am habar. Nu am citit-o. E considerata YA si e bine primita de adeptii acestei categorii dar lauta la misto de cititorii care prefera o proza mai „adulta”. Deci, decizia e a ta 🙂

        Apreciază

      • Altul zice:

        Atunci pass. Si eu prefer o proza mai adulta. ASOIAF, Farseer sau Malazan (si nu numai) imi plac atat pentru partea de fantasy, cat si pentru partea realista a unor probleme sociale sau politice.

        Apreciază

      • orizontverde zice:

        Corect. Singura chestie YA care o sa intre ct de curand la lecturat este Jumatate de Rege. Dar e Abercrombie !

        Apreciază

      • Fennris zice:

        Hehehe, am citit eu seria pt ca le-am gasit la un pret mic pe elefant.ro si nu mai aveam ce sa citesc, seria e scrisa de o gagica pt gagici :)) insa e o povestioara draguta care curge usor si te tine in suspans.Merita atunci cand vrei sa citesti ceva mai light, poate cei de la Rao o sa scoata si continuarile celorlalte serii pe care le-au inceput 😀 😀

        Apreciază

      • Altul zice:

        Da. O sa citesc Abercrombie si daca o sa scoata romance 😀 Adevarul este ca dupa ce citesti o carte, pe langa senzatiile placute pe care le ai ca ai calatorit printr-o lume fantasy, e frumos sa ramai si cu niste intrebari. Citind Farseer de exemplu, m-am gandit mereu pana unde poate ajunge cruzimea oamenilor dupa putere. Bine, pe urma am citit Asoiaf si am aflat pana unde poate ajunge :))

        Apreciat de 1 persoană

      • Altul zice:

        @Fennris

        Da, sa speram. Cu toate ca fazele clasice Rao continua. O alta carte de care am aflat pe librarie.net si nu de pe site-ul lor. Continua o serie pentru care nu este cerere imensa cum e pentru Roata Timpului, Ticalosul Gentilom s.a.m.d. Cine naiba sa-i inteleaga? Eu sunt depasit total de modul de lucru al editurii asteia. Totusi, sa speram ca se pun pe treaba.

        Apreciază

      • Fennris zice:

        N-avem de facut decat sa asteptam si sa speram, spusese cineva aici pe blog(acum ceva timp) cum ca Rao o sa scoata sigur anul asta urmatorul volum din seria lui Jordan, vad ca pana acum n.avem nicio informatie cum ca ar fi asa, poate acum in decembrie.Eu mai astept si urmatorul volum din seria „Lumea fara zei” 😀

        Apreciază

      • orizontverde zice:

        Da, Lumea fara zei, un alt pacat al lui Rao. Si eu o astept…

        Apreciază

      • Fennris zice:

        Iar in ceea ce priveste Abercrombie mi-a placut, dar nu sunt fan declarat al lui(cum sunt mai toti cititorii acestui blog), cu siguranta o sa citesc si noua serie, insa nu este o prioritate pentru mine 😀

        Apreciază

      • Altul zice:

        Oricum, se pare ca multe critici au trezit ceva pe la Rao. Au scos din nou catalgul toamna-iarna (nu l-am vizualizat inca, dar multi spun ca, indeed, exista!), au inceput sa raspunda pe FB (ei care nu faceau asemenea „gesturi”). Sa vedem ce urmeaza.

        Apreciază

      • Fennris zice:

        @Altul, ne anunti si pe noi ce e in catalogul toamna-iarna si mai ales daca e ceva din seriile pe care le tot asteptam. Multumim 😀

        Apreciază

      • orizontverde zice:

        Eu am gasit un catalog la ei pe site dar era din 2012. Se pare ca la ei a venit apocalipsa maiasa si li s-a terminat calendarul 🙂

        Apreciază

      • Fennris zice:

        HAHAHAHA pai d-aia nu au mai continuat ei seriile incepute :)))

        Apreciază

Lasă un comentariu