Ce ne pregateste editura Nemira in 2015

Prin bunavointa colegilor de la fansf  am aflat in sfarsit cu ce titluri ne va imbucura anul acesta editura Nemira.

Titluri noi:

11774272The Killing Moon – N.K. Jemisin (Dreamblood #1)

Nu am citit aceasta serie a lui Jemisin, dar dupa ce am citit romanele Inheritance pot sa zic ca talentata scriitoarea de culoare scrie extraordinar de bine, are idei foarte interesante si nu voi rata sub nici o forma aceasta carte.

Half-a-King-Shattered-Sea-BoHalf a King – Joe Abercrombie (Shattered Sea #1)

Sper sa nu gresesc, dar eu asa am interpretat cuvintele „ceva nou de la Joe Abercrombie”. Din cate se spune, aceasta serie nu este la fel de dura ca si celelalte romane ale autorului – este considerata Young Adult Fantasy – dar nu conteaza, este epic fantasy si este Abercrombie, deci este de citit.

Reeditari:

23848332The Snow Queen – Joan D. Vinge (Snow Queen Cycle #1)

Un superb roman science-fiction cu iz de fantasy, castigator al premiului Hugo si aparut la defuncat colectie Cyborg a editurii Pygmalion, care va face deliciul oricarui impatimit al celor doua genuri. Eu unul il voi reciti negresit.

67999Worlds of Exile and Illusion – Ursula K. Le Guin

Volumul contine trei romane/nuvele din universul Hianish si anume Lumea lui Rocannon, Planet of Exile, City of Illusions. Imi place profunzimea prozei lui Le Guin, mesajul ascuns in aproape toate scrierile sale asa ca nu voi rata acest volum. In plus, Lumea lui Rocannon este unul dintre cele mai bune exemple de science fantasy.

Continuari ale unor serii incepute:

511SXKDFD4L._SL110_Memories of Ice – Steven Erikson (Cronicile Malazane #3)

Acest roman se afla pe primul loc in lista mea de asteptari. Mi-am propus sa savurez cartile Malazan in ritmul in care ni le ofera Nemira si ma abtin cu stoicism de la variantele in limba engleza, asa ca ma uit zilnic pe pagina in curs de aparitie a editurii sperand sa vad scris cu litere mari, Memoriile Ghetii.

The_Magician_King_-_Novel_-_Cover_ArtThe Magician King – Lev Grossman (Magicienii #2)

Aceasta este o alta carte pe care o astept cu sufletul la gura si asta nu doar fiindca mi-a placut primul roman extrem de mult, dar mai ales deoarece am inteles ca cele doua continuari devin tot mai bune (nu inteleg cum se poate asta).

timthumb.phpThe Desert Spear – Peter V. Brett (Ciclul Demon #2)

Eu m-am bucurat deja de acest roman asa ca am primit vestea fara emotii, dar pot sa garantez ca va asteapta o lectura minunata in cel de-al doilea roman al uneia dintre cele mai captivante serii a fantasyului modern.

GoldenFool-UKThe golden Fool – Robin Hobb (Trilogia Omul Aramiu #2)

Misiunea Bufonului inca sta cuminte pe raft caci nu am avut curajul sa ma apuc de ea pana ce nu apare cel putin al doilea roman al seriei. Cartile din universul Farseer creeaza dependenta si incerc sa-mi „fac provizii” inainte de a reintra in lumea minunata a lui Fitz.

129510Empire of Ivory – Naomi Novik (Seria Temeraire #4)

Recunosc ca nu am citit romanele din aceasta serie dar, tinand cont ca mi-a placut idea, am de gand sa descopar la un moment dat lumea dragonilor majestati sale. Si se pare ca pana ma hotarasc, o sa fie toata seria disponibila in limba romana.

BRILEndymion500Endymion – Dan Simmons (Hyperion Cantos #3)

Dan Simmons este unul dintre autorii mei preferati de science-fiction. Atat cartile Hiperyon cat si cele din seria Ilion au avut darul de „a ma da pe spate”, lucru care nu se intampla foarte usor. Am fost foarte incantat atunci cand am aflat ca voi putea sa ma bucur din nou de fantasticul univers Hyperion. Mersi Nemira!

Vezi si planul editorial al editurilor Paladin si Trei aici.

Acest articol a fost publicat în Stiri fantasy și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Ce ne pregateste editura Nemira in 2015

  1. haggard zice:

    la nemira vor fi mai multe titluri importante decat au fost editate in ultimii ani in toata romania.asta inseamna ca cel putin in urmatorii 3-4 ani trendul este fantastic.iar nemira mai are niste surprize.deasemenea nu trebuie neglijata paladin care vedem ca vrea sa se impuna ca al 2 jucator.in concluzie trebuie sa avem banii pregatiti pt ca vom avea ce cumpara.

    Apreciază

    • orizontverde zice:

      Da, clar este un an bun. Si nu trebuie sa uitam de editura Trei 🙂 Sper ca trendul sa se mentina si pe viitor, depinde si de interesul celor care citesc. Este bine ca editurile incep sa anunte planul editorial din timp. Eu mi-am luat anul trecut Omul pictat in engleza cu 2 luni inainte de a aparea la Nemira. Daca as fi stiut din timp, asteptam.

      Apreciază

  2. Golum zice:

    Nu cred pînă nu văd (citesc). În Februarie 2012 se anunța pe blogul editurii Nemira că începe publicarea seriei The Malazan Book of the Fallen, primul volum urmând să apară în luna Iunie 2012. Publicarea s-a făcut doar în Noiembrie 2013. Volumul 2 a apărut în August 2014, anul acesta se promite că se publică volumul 3, în ritmul de o carte pe an cred că o să le citesc în engleză. Singura speranță a mea este ca HBO să ecranizeze romanele lui Steven Erikson, slabe șanse având în vedere comlexitatea seriei, și astfel să crească interesul pentru cititori (vezi Game of Thrones).

    Apreciază

Lasă un răspuns

